Odpovede na Vaše najčastejšie otázky

Nákup tovaru v e-shope

 

Musím sa pred nákupom v e-shope zaregistrovať do zákazníckeho účtu?

Nákup v našom e-shope nie je podmienený registráciou zákazníka v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu.

Čo mám robiť, ak som zabudla heslo k svojmu používateľskému účtu?

Kliknite na Zabudol som heslo a zadajte Váš e-mail, pod ktorým ste sa u nás prihlásili. Obratom od nás dostanete e-mail s Vašim novým heslom, ktoré si viete zmeniť po prihlásení do zákazníckeho účtu v sekcii Moje údaje - Zobraziť moje údaje. V časti Prihlasovacie údaje zadáte Vami požadované heslo a odošlete.

 


Doprava a platba 

 

Aký je spôsob doručenia tovaru?

Ponúkame rýchle a bezpečné doručenie objednaného tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Geis Parcel SK, s. r. o.. Zásielky internetového obchodu styl4you sú doručované len na území Slovenskej a Českej republiky.

Aké sú ceny poštovného?

Výška poštovného závisí od druhu platby. V prípade objednávky nad 80 EUR je poštovné zdarma.

  1. platba vopred prevodom na účet - poštovné 3,10 € Slovenská republika, 5,00 € Česká republika

  2. dobierka (platba v hotovosti pri preberaní tovaru) - poštovné 3,70 € Slovenská republika, 6,80 € Česká republika

Aký je termín doručenia objednaného tovaru?

Dodacia lehota objednaného tovaru je 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy. 

Čo sa stane, pokiaľ v dobe dodania objednaného tovaru nebudem doma?

V prípade, že zákazník nebude zastihnutý na uvedenej adrese dodania, doručovateľ zanechá avízo s informáciou o ďalšom termíne doručenia.

Aký je spôsob platby objednaného tovaru?

V súčasnej dobe môžete objednávku uhradiť dvoma spôsobmi: platba vopred prevodom na účet, dobierka (platba v hotovosti pri preberaní tovaru od dopravcu, poplatok 0,60 € Slovenská republika, 1,80 € Česká republika).

 

Naša rada: Všetky užitočné informácie ohľadom dopravy a platby nájdete na stránke Možnosti dopravy a platba.

 


Vrátenie a výmena

 

Ako postupovať pri vrátení/výmene tovaru?

VRÁTENIE TOVARU

Tovar zakúpený v internetovom obchode styl4you.sk môžete vrátiť späť bez udania dôvodu v lehote do 14 dní od doručenia na adresu:

JOVALUX, s. r. o.
Krajná Bystrá 40
090 05 Krajná Poľana

K vrátenému tovaru odporúčame priložiť nasledovné dokumenty, uľahčí a urýchli to proces vrátenia peňazí:

  1. Vyplnený Formulár na odstúpenie od zmluvy (pdf. dokument)Do vyjadrenia prosím uveďte preferovaný spôsob vrátenia peňazí (prevodom na účet alebo poštová poukážka). Ak si želáte vrátiť platbu na účet, nezabudnite zadať správne číslo bankového účtu, na ktorý Vám budú vrátené peňažné prostriedky.

  2.  Faktúru

  3. Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo zničený, vyžadujú sa všetky originálne etikety a visačky.

  4. Tovar zabaľte, môžete použiť rovnaký obal, v akom ste tovar dostali a odošlite na hore uvedenú adresu. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Tovar nezasielajte na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nie sme povinní prevziať. 

  5. Vrátenie platby vykonáme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy.

 

VÝMENA TOVARU

Pokiaľ chcete vykonať výmenu tovaru prostredníctvom e-shopu, musíte prejsť postupom vrátenia tovaru - poslať nám produkty späť a zrealizovať novú objednávku.

 


Reklamácia

 

Ak vrátim tovar do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?

Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. 

Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu

 

Aký je postup pri reklamácii tovaru?

  1. Každý Spotrebiteľ ma právo na uplatnenie reklamácie z vád tovaru v záručnej dobe.

  2. Pri predkladaní tovaru na reklamáciu odporúčame:

  • predložiť kópiu dokladu o kúpe (faktúra), prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázať, že tovar bol kúpený u predávajúceho;

  • prosíme, aby ste nám posielali tovar čistý (zbavený nečistôt a zodpovedajúci základným pravidlám hygieny) na adresu JOVALUX, s. r. o., Krajná Bystrá 40, 090 05 Krajná Poľana prostredníctvom bežného poštového balíka alebo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti;

  • v prípade, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, je potrebné predložiť originál záručného listu.

  1. Predavajúci odporúča pre rýchlejšie vybavenie reklamácie vyplniť Reklamačný protokol (pdf. dokument), alebo vlastnoručnú podpísanú reklamáciu.
  2. Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci by však nemal ďalej používať vec/tovar, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

 

Naša rada: Bližšie informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke Reklamačný poriadok.